tiistai 28. heinäkuuta 2015

Where there's a will, there's a way

7 viikon lomaan tj 39 tänään. Toisina päivinä en jaksa odottaa, toisina taas mietin, että mihin ihmeeseen oon taas itteni laittanu ja vielä saanu vedettyä jonkun muunkin tähän mun uppoavaan laivaan mukaan. No ei vaiskaan, mä luotan siihen, että me pärjätään! Oikeastaan mulla ei ole muuta vaihtoehtoa kun pärjätä.

Meillä ei oooikeen sinänsä mitään suunnitelmaa ja yleensä herään aamulla jonkun uuden sekopäisen todella hyvän idean kanssa ja tekstaan Mialle innoissani mun päähänpistosta ja se raukka herää suunnilleen joka aamu mun 100 viestiin ja varmaan miettii että millasen urpon kanssa se on luvannut lähteä matkaan. Yhtenä aamuna se idea oli, että aletaan couchsurffaamaan. Se on nyt aikalailla toteutumassa, kokeillaan ainakin. 
Tänään keksin, että mä haluan Tasmaniaan. Mä en tiedä mistä se tuli, en oo sinällään koskaan siitä saaresta niinkään ollut kiinnostunut. Tänään kuitenkin olin ja aloin tutkimaan asiaa ja nyt haluan sinne. Melbournesta sais menopaluu-lennot alle 90 eurolla ja kattelin jo muutamaa varteenotettavaa hostellia sieltä. Jos joku on sattunut siellä käymään ja haluaa jakaa kokemuksiaan niin ois tosi kiva! 
Toisaalta vaikka ei mentäskään sinne tän meiän East Coast seikkailun aikana niin tuun asumaan Marraskuusta Tammikuuhun Melbournessa niin enköhän mä siellä pääse vielä käymään!

Muuten täällä Perthissä asiat rullaa aika samaan tasaseen ja välillä vähän tylsään tahtiin. Viimeviikolla laiskottelin taas tapani mukaan enkä tainnut yhtenäkään päivänä tehdä mitään töiden jälkeen, muuta kuin maata sängyssä. Katoin kaikki Twilightit JA Gossip Girlin 6 tuotantokauden 4 päivän aikana... Meinasin kirjoittaa, että viiden, kunnes tajusin että irkkutytöt Maria ja Hannah pakotti mut ulos perjantaina ja hyvä niin, meni ehkä vähän liian pitkälle haha, jonkun pitäs kieltää multa Netflixin käyttö. 
Menetin vähän toivoni Perthin yöelämään sen jälkeen, kun Siiri lähti täältä, koska meiän viikonloppujen seikkailut oli aina ihan parhaita mutta viime perjantai melkeen veti jo kyllä vertoja niille! Oli super hauskaa ja niinkuin jokainen voi varmaan arvata niin Irkku-Suomi porukassa ei kyllä viinaa ainakaan säästelty. Suunnitelmana oli juoda parit ja olla viimeistään 12 kotona. Niinkun suunnitelmat yleensä, tämäkin nyt meni vähän pieleen ja olin kotona joskus lähempänä neljää aamuyöllä... Hups! Yhdellä meistä oli vielä lauantaiaamuna töitä, onneksi se en ollut mä. 

Me tultiin äsken playdateilta kotiin ja E nukkuu ja mä hengailen sohvalla suunnitellen mun seuraavaa suurta päähänpistoa ja ootan seuraavaa viikonloppua liian innolla, koska mulla on pe-ma vapaata, WOHOO! Vaikkakin säästökuuri jatkuu... 

Mua hävettää, kun mulla ei oo mistään mitään uusia kuvia piristämään näitä mun höpöttelyjä! Täällä vaan sataa ja on kylmä enkä mä jaksa vaivautua näyttämään ihmiseltä kahden alle 5 vuotiaan lapsen takia päivittäin, niin vielä tällä kertaa joudun työntämään tänne jotain rändöm kuvia, sori murut!

4 kommenttia:

  1. Mä couchsurffaan tosi paljon ja mua ei saa hostelliin/hotelliin nykyään enää kun pakottamalla (eli sillon kun hostia ei löydy) eli voin todellakin suositella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan sika kiva kuulla!
      Aateltiin et on ihan kokeilun arvonen mahis, kuulostaa melkeempä kaikin puolin paremmalta kun hostellit/hotellit!

      Poista
  2. Maratoonasin tässä just sun blogin läpi ja täytyy sanoa et oot tosi rohkee ku niin pitkäks aikaa toiselle puolelle maapalloa :) oli mulla jotain järkevääki kommentoitavaa mitä tuli mieleen mut en enää muista mitä, sanon vaan että ihailen sun rohkeutta ja miten sulla on siellä ausseissa sujunut! Jään seurailemaan jatkossakin tätä blogia

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)