perjantai 6. helmikuuta 2015

I've got everything I need and nothing that I don't

Aika menee täällä niin nopeesti ettei mitään rajaa! Mulla tuli jo kolmas viikko täyteen, ihan hullua! Toisaalta tuntuu, että oisin ollut täällä ikuisuude, Suomi tuntuu niin kaukaiselta ajatukselta. 

Mulla muuttu työaikataulu tällä viikolla ihan kokonaan, koska I aloitti koulun. Siellä käydään 3 kertaa viikossa, ja yhtenä päivänä myös E menee päivähoitoon, joten mulla on myös keskellä viikkoa yksi vapaapäivä. Ja kahtena päivänä olen vain E:n kanssa, mikä on sinällään aika helppoa koska se nukkuu n. 3h päikkärit joka päivä. Kelpaa. 
Maanantaisin hostäiti on myös kotona ja tytöillä on Gymnastic-tunnit aamulla. Olin siellä ekaa kertaa tän viikon maanantaina ja olin ihan innoissani kun sain mennä I:n mukaan tunnille! Ensin olin vähän sitä mieltä, että onko mun pakko mennä tonne hillumaan lasten jumppatunnille mutta loppujenlopuksi se oli oikeesti tosi hauskaa! 



Tiistaina oli siis I:n ensimmäinen koulupäivä ja käytiin hostäidin kanssa viemässä I sinne aamulla yhdessä, koska sen jälkeen mun on pitänyt viedä tyttö yksin, enkä tiennyt missä koulu on. Olin oikeasti todella innoissani I:n puolesta, ihan kuin mulla olisi ollut eka koulupäivä eikä sillä :D Mulla oli ennemminkin tippa linssissä kun jouduin jättämään sen sinne ja tää vaan käveli onnellisena luokkaan ja kysyi vielä hostäidiltä että mitä me oikein tehdään vielä siellä haha.
Torstaina kun hain I:n koulusta, sen opettaja kertoi että se oli kertonut ihan innoissaan "kaiken sen uudesta au pairista" koko luokalle, kyllä sydäntä lämmitti sen pienen hetken!




Mun keskiviikkoinen vapaapäivä meni vaan altaalla makoillessa yksin täydessä hiljaisuudessa mikä oli kyllä ihanaa vaihtelua. Kun on asunut yksin ja sen jälkeen muuttaa taas ison perheen kanssa asumaan niin kyllä se yksi päivä täydessä hiljaisuudessa tuntuu niin hyvältä.
Illalla ihan yllätin itteni ja vetäsin 5km lenkin. Kyllä, se on mulle aika paljon koska oon aika onnistuneesti skipannut kaiken urheilun tässä jo jonkun aikaa... Sen kyllä huomaa kun sain heti jonkun kamalan hiertymän reiteen ja en ole sen takia voinut sitten keskiviikon jälkeen urheilla ollenkaan.. Hienosti meni taas, oon näköjään allerginen tälläselle toiminnalle, pitääpä lopettaa saman tien.


Täksi aamuksi mun hostäiti oli järkännyt playdatet meille näiden perhetuttujen au pairien kanssa, joten yhdeksän jälkeen tänne tuli kaksi muuta tyttöä hostlapsiensa kanssa. Molemmat au pairit oli onneksi todella mukavia ja tytöt sai seuraa toisistaan joten me vaan istuttiin ulkona ja lapset oli ilosia keskenään, kaikki voitti. 
Ihanaa, että taas alkaa viikonloppu. Mä niin tarvitsen sitä nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)