sunnuntai 16. elokuuta 2015

Every day one step closer to home

Löysin täydellisen lennon Suomeen. Mutta mietin, että onko mun järkeä ostaa sitä nyt? Lähtöpäivään on vielä 5kk ja kun mietin, monta kertaa mun suunnitelmat muuttu ekan 5kk aikana täällä, niin montahan kertaa se tulee muuttumaan tässä seuraavan 5kk aikana? Ja lentojen hinnat tulee muuttumaan myös, eikä niin kauheen hyvään suuntaan jos pitkitän tätä. Mutta mun tuurilla jos nyt ostan sen niin löydän elämäni rakkauden Melbournesta ja voitan lotossa ja voisin jäädä tänne ikuisiksi ajoiksi. Okei, ehkä jos voittaisin lotossa niin joku 600e ei paljoa enää toisaalta mieltä painais... Ja ilman sitä lottovoittoa en tosiaan voi jäädä. Tai no iman viisumia en voi jäädä ja sitä en lottovoitolla kyllä saa ja elämän rakkaudenkin kanssa siitä tulis hyvin monimutkasta... En halua/pysty/uskalla ostaa sitä lentoa!! Kotiinpaluusta tulis liian todellista. Plus että jos mun säästötililtä katois nyt tollanen summa niin alkaisin varmaan itkemään.
olin suunnitellut, että ostan paluulennon niillä palkoilla mitä saan marraskuusta eteenpäin, mutta minä urpo menin momondoon seikkailemaan ja sain pakkomielteen tästä.

Musta tuntuu, että tää viikko on kestänyt ikuisuuden. Hostäiti pääsi Balilta kotiin maanantaina vaikka se tulivuorenpurkaus tuntu laittavan lentokentän kiinni joka toinen päivä. Viime viikonloppuna oltiin ulkona mutta onneksi mä llhdin jo ennen 12 citystä kotiin, koska olin vähän kipeä ja muutenkin, northbridge on jo mun osalta aika nähty... Ja koska mun vapaa-aika viikolla menee aikalailla kotona tai iltasin lenkillä käyden, niin oon päässyt mut säästöbudjettiin jo tässä vaiheessa ja mulla on vielä 3 viikkoa palkallista työtä jäljellä! Joten ehkä pärjään reissun päällä, toivotaan ainakin. Eilen oli  tasan 3 viikkoa lähtöön! Musta tuntuu, että tää aika hyppäsi 2 kuukaudesta 3 viikkoon yhdessä yössä ja mä oon ihan paniikissa. Mä en halua sanoa heippa mun ihanille kavereille! Mä tiedän, että me nähään uudestaan, mutta siltiiiiii. Jännittääää!

En tiedä, mikä tän postauksen ideana oli, ei mulla silleen mitään asiaa kyllä ollu.

Pikku E

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)